Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prositec/carpe-diem.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6630
אבנים בכליות טיפול טבעי לעומת טיפול קונבנציונאלי ~ הדרכות מצולמות

אבנים בכליות מהוות סיבה שכיחה לפנייה אל רופאי המשפחה ואורולוגים, עם שכיחות של 15% בערך באוכלוסייה הכללית ובעיקר אצל גברים. הסיבות להופעתן רבות וכוללות במקרים רבים מרכיב גנטי אך גם אורחות חיים בעיתיים. מי שסובל מהתופעה כבר יודע עד כמה הטיפולים הקונבנציונאליים אינם תמיד מצליחים להתמודד איתה בצורה משביעת רצון, אך כעת בפינו בשורה משמחת עבורכם – במקרה של אבנים בכליות טיפול טבעי הומאופתי בהחלט יכול לעזור לכם ומייד תכירו אותו יותר לעומק.

הטיפול הקונבנציונלי באבנים בכליות

אבנים בכליות הן מטרד של ממש, יכולות לגרום להופעת כאבים עזים שאינם מרפים ואם לא די בכך, הן גם מגדילות את הסיכוי לזיהומים בכליות וכאשר החסימה מאוד משמעותית, הדבר יכול לחסום גם את צינור השתן ולגרום לסיבוכים נוספים. מסיבה זו הטיפולים הקונבנציונאליים נגד אבנים בכליות הינם מאוד אגרסיביים וכוללים אמצעים שונים להוצאת האבנים והקלה על התסמינים. האפשרויות כוללות ריסוק חוץ גופי של האבנים באמצעות גלי קול, אורטוסקופיה (ריסוק האבנים באמצעות סיב לייזר) או ניתוח.

הבעייתיות של הטיפולים הקונבנציונאליים היא הפולשניות הנדרשת לטיפול באבנים שאינן מתפנות על ידי ריסוק גלי קול, חוסר יכולת להוציא את כל האבנים והישנות התופעה לאחר פרק זמן שיכול לעמוד על מספר חודשים בלבד.

הטיפול הטבעי באבנים בכליות

אם אתם סובלים מתופעת אבנים בכליות טיפול טבעי יכול לעזור לכם בצורה הרבה יותר יעילה וידידותית, ללא צורך בניתוחים ושיטות פולשניות אחרות. אבנים בכליות אומנם נגרמות בעיקר עקב מרכיבים גנטיים, אך תורמים לכך גם עודפי סידן וחומציות עודפת בדם. הטיפולים הטבעיים השונים מאפשרים סינון טוב יותר של המינרלים שבכליות וכמו כן, מחזירים את החומציות בדם לערך הנדרש, ובכך מומסות האבנים תוך פרק זמן מהיר ביותר וכל זאת ללא כאבים וכפתרון לטווח ארוך.

טיפול טבעי מאוד מומלץ נגד אבנים בכליות הוא טיפולי הומאופתיה. בשיטה זו נרקחת עבור כל מטופל פורמולה שמתאימה לו על פי מאפייניו האישיים והרפואיים ולאחר פרק זמן של מספר ימים כבר מורגשת ההקלה, האבנים נמסות ויוצאות מן הגוף בצורה לא אגרסיבית ונכונה עבור הגוף. אחוזי ההצלחה של הטיפולים ההומאופתיים גבוהים מאוד והם מתאימים לבני כל הגילאים וגם עבור מטופלים שנמצאים במצבים רפואיים רגישים, כגון מחלות קשות, הריון ועוד.

חשוב להדגיש כי במצבי חירום שבהם קיים זיהום חריף עקב אבנים בכליות, אין להמתין אלא יש להגיע לטיפול בבית החולים. לאחר מכן, בכדי לטפל בשאר האבנים שלא הוצאו ולמנוע את חזרתן של אלו הבאות, טיפול הומאופתי הוא האפשרות המומלצת ביותר.

דילוג לתוכן