Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prositec/carpe-diem.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6630
השכרת רכב 8 מקומות – שכרתם, הרווחתם! ~ הדרכות מצולמות

קטגוריית הרכבים הגדולים להשכרה בישראל, כללה עד לא מזמן בעיקר רכבים של מקסימום 7 מקומות לנוסעים. במקרה שעלה הצורך לנסיעה משותפת של כמות נוסעים גדולה יותר, אפילו רק 8 או 9, האפשרות היחידה הייתה לשכור מיניבוס במחיר מופקע. אך כיום, סוף כל סוף, קיימים גם רכבי 8-9 מקומות להשכרה. השכרת רכב 8 מקומות נחשבת לאפשרות מאוד כדאית וחסכונית במגוון רחב של תרחישים נפוצים ובשורות הקרובות תכירו אותם וגם דגם מאוד מומלץ בקטגוריה – פורד טרנזיט

רכב 8 מקומות – לא נפוץ, אבל קיים ומשתלם מאוד

רכבי 8 מקומות אינם נפוצים בישראל, לא בענף ההשכרה ולא בענף המכירה. אך העובדה שלא רבים מהם קיימים, לא אומרת שאלו שישנם לא עונים על צרכים רבים ומציעים לא מעט עבור כן מעט כסף (באופן יחסי…). מתי השכרה של רכב 8 מקומות היא כדאית ומשתלמת? למשל, כששתי משפחות רוצות לנסוע לטיול ברכב אחד, כשמשפחה בת 5-7 נפשות רוצה לנסוע ברכב גדול ומרווח מהרגיל, כשרוצים לארגן הסעה לאורחים לאירוע או לעובדים בבקרים או בסיום העבודה ועוד.

פורד טרנזיט? רכב 8 מקומות מבוקש ומומלץ

מחפשים רכב 8 מקומות להשכרה ולא יודעים במה לבחור? הכירו את פורד טרנזיט – רכב אמריקאי ותיק שכבר שנים נחשב לסמל של אמינות, עוצמה וחיסכון. פורד טרנזיט הוא רכב אידיאלי מכל הבחינות: נוחות נהיגה ונסיעה, מרווח פנים מרשים, תא מטען גדול, אמינות גבוהה ובטיחות מוקפדת כיאה לרכב תוצרת ארצות הברית. הוא כולל מנוע 2,000 סמ"ק דיזל חסכוני במיוחד, עם קיבולת מיכל דלק של 80 ליטר.

משקלו של רכב הטרנזיט עולה על 2 טון אך רחוק מ-4 טון, מה שאומר שכל בעל רישיון נהיגה B רשאי לנהוג בו. הוא גבוה (כ-2.5 מטרים), ארוך (5.5 מטרים) ודי רחב (מעט מעל 2 מטרים), כך שהוא אמור להספיק לכם למרבית הצרכים, אך בעזרת וו גרירה תוכלו להוסיף למשקל הנשיאה של הרכב באמצעות עגלה נגררת, אם תרצו בכך. בשורה התחתונה, מדובר בדגם רכב נפלא בקטגוריית הרכבים הגדולים ובהחלט כדאי לכם לברר לגביו בחברות השכרת הרכב השונות.

מה עוד חשוב לדעת לגבי השכרת רכב 8 מקומות מסוג טרנזיט? שמחיר ההשכרה שלו זול מהממוצע המקובל בקטגוריית הרכבים הגדולים, שישנן חברות השכרה דרכן ניתן לשכור את הרכב הזה במסלול שמירת שבת שמוזיל את המחיר והופך אותו לאפילו נוח עוד יותר, עם אפשרות להשארת פיקדון במזומן מבלי לתפוס את מסגרת האשראי.

 

דילוג לתוכן