Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prositec/carpe-diem.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6630
טיולי נשים להודו עם חברת טיוליידי ~ הדרכות מצולמות

זו המדינה שרק לאחרונה עלתה למקום הראשון בדירוג גודל האוכלוסייה העולמי (עקפה את סין), אבל בדירוג השלווה, האותנטיות וה-"נמסטה", היא כבר מזמן בצמרת הטבלה. ברוכים הבאים להודו, מדינת הענק שמציעה כל כך הרבה למטייל ולתייר. אם גם אתן מבקשות לצאת למסע של רוח, תרבות, נופים ואנשים, הינכן מוזמנות להצטרף לטיול בלתי נשכח בחודש דצמבר הקרוב (2023) – טיול על טהרת הנשים במסגרת טיוליידי.

טיולי נשים – להכיר, להתחבר, להתאהב

הערך המוסף של טיולי נשים להודו ובכלל, יקר מפז. בטיולים מהסוג הזה, כל אישה פוגשת את הקסם הנשי במקום אחר. לעתים נוצרות חברויות ארוכות שנים במסגרת הטיול, לפעמים נרשמות חוויות שכל אחת תנצור במוחה לנצח, ובמקרים רבים אחרים פשוט נוצרת הרמוניה נפלאה של אחדות, פשטות ושלווה. לא בכדי קונספט טיולי הנשים של טיוליידי חוגג כבר 4 שנים של הצלחה גדולה.

טיול נשים להודו – ארמונות, מדבר ותרבות מופלאה

טיולי נשים להודו במסגרת טיוליידי כוללים שבועיים מטריפים ונטולי רגע דל. הטיולים כוללים את כל אתרי התיירות המובילים במדינת הענק (טאג' מאהל, מקדש הזהב, פושקר, ג'איפור, אגם פיצ'ולה ועוד), ביקור במחוזות המתויירים המרכזיים דלהי רג'אסטן, אגרה ואמריצר (3 טיסות פנימיות לאורך הטיול), רמת אירוח גבוהה (מלונות 4/5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון), הכרה של ההיסטוריה והתרבות המקומיים באמצעות הדרכה בעברית, פעילויות ואטרקציות רבות, כגון טיול גמלים, שיעור יוגה, סדנת תופים, סדנת בישול, שיטוט חופשי בשווקים צבעוניים ועוד.

בשורה התחתונה, מדובר בטיול מקיף המתוכנן בקפידה, אשר יאפשר לכל אחת ואחת מכן לחוות את הודו על כל גווניה: העשיר והעני, האורבני והטבעי, המקומי והמערבי, המפנק והסגפני.

מה עוד חשבו שתדעו לפני שתסגרו טיול נשים להודו?

הנה עוד כמה דברים שכדאי שתדעו לפני טיול נשים מאורגן בהודו: ראשית, העדיפו תמיד לצאת לטיול שכזה עם חברה מנוסה ומקצועית, כזאת שמתמחה בתכנון והדרכה של טיולי נשים ליעדים שונים בארץ ובעולם ואשר יודעת בדיוק כיצד לגרום לכל אחת ליהנות ולהרגיש שייכת. ובמילים אחרות – חברת טיוליידי. מה שהופך את טיולי החברה למאוד מיוחדים הוא עצם העבודה שהיא דוגלת בקבוצות קטנות של עד 20 נשים וגם מנוהלת על ידי אישה שבעצמה חוותה והתנסתה בטיולים מהסוג הזה.

שנית, העונה המומלצת לחופשה בהודו היא דצמבר עד מרץ. בחודשים אלו לא חם מידי, אין מונסונים ואתרי התיירות מלאים ותוססים. מסיבה זו כדאי לכן להזדרז ולהירשם, שכן המקומות לטיול דצמבר 2023 להודו כבר עומדים להיגמר.

דילוג לתוכן