Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prositec/carpe-diem.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6630
טיולי נשים 2023 – הזמן שלך ליהנות ~ הדרכות מצולמות

איך שהזמן טס לו. נדמה שרק לפני רגע כולנו היינו מסוגרים בבתים עם מסכות ואלכוג'ל, כשבמציאות – חופשות וטיולים כבר חזרו מזמן להיות חלק בלתי נפרד מחייהם של מיליוני ישראלים. 2023, שהחלה לא מכבר, מציעה לכן, הנשים, מגוון רחב של טיולים חובקי ארץ ועולם, רק אתן, הנופים והחוויות הבלתי נשכחות. אז היכן כדאי לכן לבקר בשנה הקרובה? הנה היעדים השווים ביותר במסגרת טיולי נשים 2023 של חברת טיוליידי.

קרובים ונהנים – טיולים לחו"ל עד 4 שעות טיסה

ישנן נשים שעבורן חווית החופשה בחו"ל משתבשת אם היא כוללת טיסה בת מספר דו ספרתי של שעות. לאותן נשים, מוצעים טיולים נפלאים בחו"ל בסביבה הקרובה:

  • יוון – המדינה היפהפייה, הצבעונית והמרשימה, שנמצאת במרחק טיסה של קצת יותר משעתיים בלבד, מציעה טיולים לאיים מרהיבים כמו קורפו או לאזורים גדושים בטבע כמו צפון המדינה. הטיולים יוצאים קצת לפני/אחרי הקיץ (מאי/ספטמבר), מה שמאפשר חופשה נהדרת במזג האוויר מושלם. שבוע בממוצע מחוץ לבית ואתן חוזרות לשגרה עם מצברים מלאים.
  • איטליה – מעטים המטיילים שחוזרים מאיטליה מאוכזבים. ככה זה כשלמדינה לא גדולה אחת יש כל כך הרבה מה להציע – תרבות, היסטוריה, נופים, אטרקציות וכמובן – אוכל מצוין. אתן מוזמנות לטיול משגע בן 6 ימים ו-5 לילות, הכולל ביקור ביקבים, ארוחות שף (כולל ארוחת שבת מהודרת), קתדרלות מרשימות, עיירות ציוריות ועוד שפע של חוויות מגוונות ויוצאות דופן, בחבל "מרקה" המדהים ביופיו.
  • מונטנגרו – זה הזמן שלכן להכיר מדינה קטנה ומטריפה, מלאת טבע ונופים, שהמטייל הישראלי גילה והתאהב בה בשנים האחרונות. 8 ימים של טיולים מכל הסוגים, חופים קסומים ועוד הרבה יותר יחכו לכן, לצד תושבים מסבירי פנים, מרכזי קניות מרשימים והכול במחירים שבארצנו היקרה ניתן רק לחלום עליהם.

אל אל ישראל! טיולים נפלאים ברחבי הארץ

בשביל ליהנות לא חייבים לחדש דרכונים ולהמיר שקלים ליורו. גם בתוך גבולות המדינה תמצאו אינספור אפשרויות לטיול נשים בלתי נשכח. בצפון מחכים לכן חבלי הארץ הירוקים, – רמת הגולן והגליל – מלאי המפלים והנחלים, הנופים והשקט. זה הכי חו"ל שיש לישראל להציע. בדרום תוכלו להכיר מקרוב את נפלאות המדבר, עם הצצה עמוקה למכתשים המרהיבים שבאזור מצפה רמון, והתמכרות אמיתית לשקט ולאדמה. מחפשות יעד קרוב יותר למרכז? ירושלים, עם דגש על אזור עין כרם הנפלא, היא בחירה שמצליחה בכל פעם מחדש.

ואל כל הטיולים הללו ועוד הרבה יותר, תוכלו לצאת עם טיוליידי – חברה אשר מתמחה בתכנון והדרכה של טיולי נשים ושתדאג לכן לטיול משחרר ומעצים שבו תכירו חברות חדשות ותמלאו את הגוף באנרגיות חדשות. טיולי נשים 2023 – רק עם טיוליידי!

דילוג לתוכן