Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prositec/carpe-diem.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6630
טיול נשים לקוסטה ריקה – כמה קטנה, ככה יפה ~ הדרכות מצולמות

אם גם את מרגישה עייפה ושחוקה, זועפת פנים בלי סיבה ממשית בעבודה וחסרת סבלנות כלפי האהובים שלך בבית, תרשי לנו לנחש שאת ממש, אבל ממש זקוקה לחופש. ואם כבר חופש, אז לא יומיים בצימר בצפון. אפילו לא סופ"ש הכול כלול ברודוס. אם כבר למלא את המצברים, אז כמו שצריך. ברוכים הבאים לטיול שהוא הרבה מעבר לעוד חופשה לאוסף. שבועיים שלמים על טהרת המין הנשי, עם תנאים וארגון מהמעלה הראשונה, במדינת החופים, הקצב והתרבות – קוסטה ריקה.

מי את, קוסטה ריקה?

זוכרת את הילדה הכי יפה בבית הספר? אז ב-"בית הספר" המכונה יבשת מרכז אמריקה, בעיניי רבים – קוסטה ריקה היא ה-"ילדה" הכי יפה. וכמה שהיא יפה, ככה היא קטנה. קצת יותר מ-5 מיליון תושבים הפרוסים על שטח הגדול רק פי 2 וקצת מזה של ישראל (בטח כבר הבנתם: לא ממש צפוף שם). בין גבולותיה השונים נמצא הים הקריבי, מה שאומר – חופים מרהיבים, ציורים ובתוליים לאורכה ורוחבה של המדינה.

אבל קוסטה ריקה היא ממש לא רק חופים עם חול לבן ומים צלולים. ברחבי המדינה הרי געש פעילים (לפחות היו עד לפני שנים אחדות), פארקים לאומיים עצומים, אגמים טבעיים ומרהיבים, שמורות חי יוצאות דופן, מפלים ומערות בלב שמורות טבע, בריכות חמות טבעיות ועוד. תוסיפי לכל אלו מלונות מפנקים ואוכל לא רע בכלל, והרי לך כל התנאים הנדרשים לחופשה מושלמת!

מטיילים עם טיוליידי בסגנון בוטיק!

השתכנעת כי טיול נשים לקוסטה ריקה הוא בדיוק מה שאת צריכה? כדאי שתכירי את חברת טיוליידי, אשר מתמחה בתכנון והדרכה של טיולי נשים בקבוצות קטנות של עד 20 איש. במסגרת הטיול תוכלי לבקר בשלל האטרקציות, אתרי הטבע, הנופים המרהיבים והכפרים אשר במדינה המיוחדת הזאת. הנה כמה מהדברים הבלתי נשכחים שאת צפויה לחוות במהלך הטיול:

  • שמורת הר הגעש ארנל: מתחילים את הטיול בשיא הכוח, עם ההר שהיה פעיל עד לפני כ-4 שנים. תתכונני לתצפית מרהיבה ופינוק מושלם באתר מעיינות מים חמים.
  • יער העננים הטרופי – יער יפה בדיוק כמו שנרמז משמו. כאן תפגשי לראשונה את הנהר התכול, כשלא הרחק מכאן תהני מפעילויות אומגה, רכיבה על סוסים ושיעור סלסה!
  • לוס צ'ילס – עיירה לא הרחק מגבול ניקרגואה, אשר בה ובסביבתה תצאי לשיט בנהר, תעברי שיעור בישול מקומי, תשתתפי במופע ריקודים מסורתי ואף תחצי גשרים תלויים עם נוף מרהיב.
  • שמורת מנואל אנטוניו – חופים, סיור קרוקודילים, שיט על נהר הקאטאמרן, יער טרופי מרהיב, זהו רק קמצוץ ממה שתחווי בשמורה הנהדרת הזאת!

טיול נשים לקוסטה ריקה במסגרת טיוליידי יוצא לדרך בינואר 2024 והמקומות כבר מתחילים להתמלא. הבטיחי את מקומך כבר עכשיו, בדרך לחוויה בלתי נשכחת!

דילוג לתוכן