Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prositec/carpe-diem.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6630
טיפול טבעי באלרגיה באמצעות הומאופתיה ~ הדרכות מצולמות

אלרגיה מהווה את אחת מהסיבות השכיחות ביותר לביקור אצל רופא המשפחה, עם שלל תופעות מציקות כגון נזלת, עיניים צורבות, פריחות עוריות ועוד. האלרגיה מוגדרת כתגובה של מערכת החיסון כנגד חומרים שונים שאינם אמורים לגרום לתגובה שכזאת מלכתחילה.

הרפואה המערבית מנסה להתמודד עם תופעות האלרגיה במגוון שיטות, אך למרבה הצער לא תמיד מצליחה לגרום לריפוי ארוך טווח. טיפול טבעי באלרגיה לעומת זאת, על בסיס ההומאופתיה, מספק אחוזי הצלחה גבוהים בהרבה ולו גם יתרונות נוספים שנציג בפניכם מייד.

מהי אלרגיה?

על מנת להבין מהי בדיוק אלרגיה, נציג בפניכם את התרחיש הבא: אבנר נכנס לבית של נכדתו שבו גר עימה חתול ולא מפסיק להתעטש. בנוסף עיניו דומעות, אדומות ומגורות ולאחר הביקור לוקח לו כמה שעות טובות להתאושש ממצב זה. אבנר רגיש לפרוות חתולים, מה שאומר שמערכת החיסון שלו מגיבה בעוצמה נגד אלרגנים שונים שנמצאים בתוך הפרווה, מה שאינו גורם לתגובות שכאלו אצל רוב האוכלוסייה.

אבנר סובל מאלרגיה לפרוות חתולים, בדומה לאחרים שיכולים לסבול מאלרגיות שונות ומשונות לאבק, למתכות שונות, למוצרי מזון ועוד, מאחר וכל אחד מגיב בצורה אחרת ובעוצמות משתנות כנגד אלרגנים. אלרגיה עשויה להיות מסכנת חיים (כמו במקרה של אלרגיה לבוטנים, לעקיצות דבורים וכו') או פשוט להיות עמוסה בתסמינים מעיקים.

הרפואה המערבית והטיפולים שהיא מציעה נגד אלרגיה

הרפואה המערבית מתמודדת עם אלרגיה במספר דרכים:

  • אימונותרפיה – זהו טיפול ארוך, הדרגתי וממושך, שחושף את המטופלים לאלרגן שגורם אצלם לאלרגיה, בריכוזים שהולכים וגדלים. בכך מתבצעת דה-סנסיטיזציה לאלרגן (הפחתת הרגישות אליו). טיפול זה מתאים למצבים של אלרגיות מסכנות חיים, נעשה בפיקוח רפואי ומביא לשינוי קבוע. החיסרון הוא משך הזמן הארוך של הטיפול ואי התאמתו לאלרגיות "רגילות".
  • אנטי-היסטמינים – טיפול שמתבצע באמצעות חומרים שנקשרים לרצפטורים להיסטמין וחוסמים את פעולתו. מאחר והיסטמין מופרש מתאי מערכת החיסון בעת אלרגיה, חסימתו מביאה להפחתה בתגובה החיסונית כנגד האלרגנים ולירידה בעוצמת התסמינים.
  • סטרואידים – חומרים אלו מדכאים את פעילות מערכת החיסון ולכן מתאימים לשימוש קצר טווח כאשר התסמינים חמורים. טיפול זה עמוס תופעות לוואי ושמור למקרים קשים של אלרגיות קשות וממושכות.

מלבד אימונותרפיה, שאר הטיפולים אינם יכולים להביא לריפוי קבוע מפני האלרגיה ממנה סובל המטופל, מה גם שמרבית הטיפולים עלולים לגרום לתופעות לוואי ברמה כזאת או אחרת.

הומאופתיה – טיפול טבעי מוצלח נגד אלרגיה

טיפול טבעי באלרגיה אשר נחשב למאוד מוצלח הוא כזה המבוצע בשיטת ההומאופתיה. טיפול זה אינו מערב תרופות ולכן אינו כולל תופעות לוואי כלשהן. הוא מסוגל לטפל בשורש הבעיה, להחזיר את מערכת החיסון לאיזון ובכך להביא לשינוי קבוע, ממושך וארוך טווח. הפורמולות ההומאופתיות מכילות בתוכן חומרים בריכוז נמוך מאוד, כאלה שאמורים לגרום בריכוז גבוה לאותם תסמיני האלרגיה מהם סובל המטופל, ובכך למעשה מביאים לאפקט המרפא הכה רצוי. זוהי הדרך המעולה ביותר להיפטר אחת ולתמיד מתסמיני האלרגיה המטרידים אתכם.

דילוג לתוכן