Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/prositec/carpe-diem.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 6630
סינוסיטיס טיפול טבעי – הכירו את האפשרות ההומאופתית ~ הדרכות מצולמות

בעיה מאוד נפוצה באוכלוסייה היא סינוסיטיס – דלקת שמתפתחת בחלל הסינוסים שנמצא באזור הפנים. סינוסיטיס נובעת על פי רוב עקב מחולל פתוגני, אך בהחלט ישנם מקרים שבהם מדובר בדלקת על רקע אחר כגון אלרגיות. לא משנה מהי הסיבה להופעתה, מדובר בבעיה שיכולה להתקבע, להפוך לכרונית ולגרום לפגיעה קשה באיכות החיים של מי שסובל ממנה.

לרפואה המודרנית יש כמה כלים להתמודד עם הבעיה, אך לא בצורה מושלמת. לכן, חשוב מאוד לדעת כי נגד סינוסיטיס טיפול טבעי גם יכול לעזור ולהעלים את הסימפטומים אחת ולתמיד. הנה הרחבה בנושא זה.

ממה נגרמת סינוסיטיס?

הסיבות להופעת סינוסיטיס הינן מגוונות למדי ויכולות לכלול זיהומים שונים (וירוסים, חיידקים, פטריות), גידולים שגורמים לחסימת פתח הניקוז של נוזלי הסינוס וכמו כן אלרגיות שונות שגורמות להגברת ייצור נוזל הסינוסים ולתגובה קשה של מערכת החיסון במקום. לא אחת סינוסיטיס על רקע אלרגי גם מסתבכת עקב זיהומים חיידקיים אופורטוניסטיים שמנצלים את שפע הלחות שנוצר בתהליך הדלקתי.

בחלק גדול ממקרי הסינוסיטיס, התסמינים, שכוללים כאבים בפנים, נזלת רבה, תחושת גודש באף, כאבי ראש, פגיעה בחוש הטעם והריח, חום גבוה, כאבי שיניים ועוד, פשוט אינם חולפים ועשויים להימשך זמן רב, לעיתים מספר חודשים. ככל שמדובר בסינוסיטיס אלרגית, המצב יכול להימשך גם שנים.

כיצד הרפואה המודרנית מתמודדת עם סינוסיטיס?

הטיפול הרפואי בסינוסיטיס כולל שימוש במספר תרופות שניתנות בהתאם לאבחון – תרופות אנטיביוטיות, סטרואידים ואפילו שימוש בתרופות ביולוגיות ששמורות למקרים הקשים ביותר. הבעייתיות בטיפול הרפואי היא חוסר יכולת להתמודד עם סינוסיטיס כרונית, ריבוי תופעות לוואי, צורך בשימוש לאורך זמן בתרופות וחוסר התאמה לילדים ונשים בהריון. במידה והמצב מתדרדר והתרופות אינן מצליחות לספק הקלה על התסמינים, הרופא גם עשוי להמליץ על ניתוח סינוסים מורכב.

הומאופתיה – טיפול טבעי נגד סינוסיטיס

על הומאופתיה כבר שמעתם? מדובר בשיטת ריפוי טבעית שמבצעת שימוש בחומרי טבע בריכוז נמוך על מנת לטפל במגוון תחלואות של האדם, עם יעילות גבוהה נגד מחלות כרוניות כגון סינוסיטיס. חומרי המרפא נרקחים על ידי המטפל בהתאמה אישית לכל מטופל, מאפייניו האישיים וההיסטוריה הרפואית שלו. למעשה, מדובר בגישה הוליסטית שיכולה לטפל לא רק במחלה הנוכחית אלא גם בשאר הבעיות מהן האדם סובל, פיזית ורגשית.

אם אובחנתם עם סינוסיטיס טיפול טבעי מהסוג הזה יסייע לכם להיפטר אחת ולתמיד מהתסמינים, לנצח את הדלקת, להפסיק להשתמש בתרופות רבות עוצמה ולהחזיר לעצמכם את איכות החיים שהתרגלתם אליה בעבר. הטיפול ההומאופתי אינו מבצע שימוש בחומרים כימיים וכלל וכלל, כך שהוא מתאים גם לילדים ולנשים בהיריון – כדאי לכם לנסות!

דילוג לתוכן