DropBox הוא שירות פופולארי, המאפשר לאחסן קבצים ברשת האינטרנט. הוא שימושי מאוד לצרכי גיבוי, אם ברצונכם להיות מסוגלים לגשת לקבצים מכל מחשב ולצרכי שיתוף, אם ברצונכם לשתף קבצים עם אנשים אחרים בצורה קלה. השירות מבוססת על תוכנה המותקנת במחשב האישי שמסנכרנת בין תיקיית dropbox במחשב לבין החשבון שלכם באתר dropbox באינטרנט. כך תתקינו את השירות אצלכם:

נכנסים לאתר https://www.dropbox.com/ ולוחצים על "download dropbox".

דרופ בוקס

ההתקנה תתחיל אוטומטית.

התקנת דרופ בוקס

בסיום הורדת הקובץ, מפעילים את קובץ ההתקנה ולוחצים על Install.

התקנת dropbox

ממשכים בהתקנת dropbox

לאחר מכן תתבקשו ליצור חשבון DropBox חדש.

פתיחת חשבון דרופ בוקס

עליכם להזין את שמכם, האימייל שלכם ולבחור סיסמא. אל תשכחו לקרוא את תנאי השימוש ולסמן בתיבת הסימון כי אתם מסכימים אליהם. בסיום, לחצו על Next.

עדיין פתיחת חשבון dropbox

לאחר מכן תתבקשו לבחור את נפח האחסון. הנפח הבסיסי והחינמי הוא 2 ג'יגהבייט והוא מספיק בהחלט להתחלה.

בחירת גודל תיבת דרופ בוקס

בחרו בשיטת ההתקנה הסטנדרטית (typical) ולחצו על Install.

בחירת גודל תיבת דרופ בוקס

תוצג לכם מצגת קצרה עם הסבר על השימוש ב-dropbox. ביכולתכם לדפדף בין העמודים ע"י לחיצה על Next, או לדלג על שלב זה ע"י לחיצה על skip tour.

הדרכה לדרופ בוקס

כעת נוצרה לכם תיקייה חדשה במחשב בשם DropBox.

תיקיית דרופ בוקס

כדי לשמור קבצים בחשבון dropbox שלכם ברשת, פשוט העבירו או העתיקו קבצים לתיקייה הנ"ל. סימון של V ירוק בסמל הקובץ, מצביע על כך שהקובץ הועתק לחשבון ה-dropbox שלכם באינטרנט. חשוב – אם אתם עורכים,  משנים שם או מחקים קבצים בספריה זאת השינוי יתרחש גם בקבצים המאוחסנים ברשת.

ספריית dropbox

כדי לגשת לקבצים בחשבון ה-dropbox שלכם ברשת, היכנסו לאתר https://www.dropbox.com/, לחצו על sign in בפינה הימנית העליונה, והזינו את האימייל והסיסמה שבחרתם בעת ההתקנה. לחצו על כפתור sign in.

כניסה לחשבון דרופ בוקס

כדי לראות את הקבצים שלכם, לחצו על "DropBox" בתפריט השמאלי. לחיצה על שם הקובץ תוריד אותו ולמחשב ותפתח אותו.

קבצים בדרופ בוקס

לחיצה על שורת הקובץ תאפשר לכם לבצע עליו פעולות כגון שינוי שם, מחיקה והורדה למחשב. מחיקה של הקובץ תמחק אותו גם מספריית dropbox במחשב שלכם. כנ"ל לגבי שינוי שם הקובץ. בצורה דומה, אם תמחקו קובץ מספריית dropbox במחשב שלכם, הוא ייעלם גם מחשבון ה-dropbox שלכם באינטרנט.

עריכת קבצים בדרופ בוקס

ביכולתכם להעלות קבצים לחשבון שלכם גם דרך האתר. לחצו על כפתור Upload שנמצא בסרגל הכלים. לחצו choose files ובחרו את הקובץ הרלוונטי מהמחשב שלכם.

העלאת קבצים ל dropbox

העלאת קבצים לדרופ בוקס

במקביל הקובץ יתווסף לתיקיית dropbox במחשב שלכם.

תיקיית דרופ בוקס במחשב

ביכולתכם לשתף קובץ עם אנשים אחרים על ידי לחיצה על כפתור השרשרת – share a link.

שיתוף קבצי דרופ בוקס

בחלון שייפתח, הזינו את כתובת האימייל של האדם שברצונכם לשתף עמו את הקובץ ומסר קצר. לחצו על send. בחלונית זאת ניתן גם לשתף את הקובץ בפייסבוק או בטוויטר באמצעות לחיצה על הכפתורים המתאימים.

שיתוף קבצי dropbox

אני מאחלת לכם עבודה מוצלחת עם DropBox ושיתוף נעים!

***

מוגש בחסות Reut One החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.

מערכות CRM

דילוג לתוכן